Smart Thing #12 – The Good Life Agency

Het communicatievakgebied is constant in beweging. Innovaties volgen elkaar in rap tempo op. In deze rubriek aandacht voor innovatieve ideeën binnen de communicatie. Dit keer een sociaal experiment. Opgetekend door ROTS PR, één van de bureaus binnen de minor PR Creating Stories.

De oprichting van het bureau The Good Life Agency. Dat mogen we best SMART noemen. De lancering hield vorige week de gemoederen in ieder geval flink bezig. Op de website van dit nieuwe bureau tal van mogelijkheden om je imago op te pimpen. Likes kopen voor Facebook, Instagram of Linkedin, een date met een bekende Nederlander in scène zetten. Of je laten endorsen op Linkedin op door jou gekozen skills. Op school hadden de studenten – gelukkig – zo hun twijfels. Maar goed, helemaal zeker wisten we het niet. Het zag er wel heel professioneel uit.

Vorige week donderdag kwam het verlossende woord. The Good Life Agency  bleek fictief. Bedacht voor een campagne van Sire om onze hang naar een succesvol leven op de kaart te zetten. Extra leuk, het Rotterdamse bureau BIJL PR was verantwoordelijk voor dit sociale experiment.  En daar zijn we trots op. Tijd voor een goed verhaal. Van Rots PR deze keer.

 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.