Je identiteit in 99 woorden

99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van (technologische) innovatie of inspirerend artikel toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud.

Hoe leuk! Je hebt de opleiding Communicatie nog maar koud vaarwel gezegd en bent al gastblogger bij Frankwatching. Vorige week viel ons oog op het artikel van Annick Schavemaker ‘Matcht de stem van je organisatie wel met de identiteit?‘  En ja, je raadt het goed. In het artikel alles over hoe je de identiteit van een organisatie ontwikkelt en in stand houdt. De wetenschappelijke onderbouwing – van niemand minder dan Birkigt en Stadler – ontbreekt niet. Nieuw? De koppeling aan trends op het gebied van verbale communicatie. Maar of je nu altijd met zo’n trend mee moet gaan? Kortom: lezen dit artikel!

 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.