Offline meten in 99 woorden

99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een (technologische) innovatie toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud. 

Nick Kiran is alumnus opleiding Communicatie, start in 2017 aan een master in Communicatie- en Informatiewetenschappen. Digitale nomaad, host een podcast over innovatie, creatief & (digitale) communicatie consultant @ HollandSpoor.

Iedereen prijst de meetbaarheid van online. Je kunt precies zien hoe lang iemand op je website is geweest, waar je likes vandaan komen en andersom kun je ook heel gericht eeurln advertentie uitzetten naar 35-jarige huisvrouwen in Friesland met een voorkeur voor jaren 80 popmuziek (ja, dit kan). Offline kunnen we dit allemaal niet, denken we soms. Maar er zijn genoeg onderzoekstechnieken die dit mogelijk maken. Video heatmaps van verkeer in een winkel, maar ook heel rudimentair: like of dislike. Ben je goed ontvangen? Ja / nee. Ohja: dit kent een conversie van 95%. Insights waar je iets mee kunt.

 

Heb jij een interessante innovatie waar je blij van wordt en vind je het tof je visie daarover te delen? Schroom dan niet en mail naar info@smartconnecting.nl

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.