What’s new in the old big city in 99 woorden

99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een (technologische) innovatie, een inspirerend artikel of een belangrijke gebeurtenis toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud.

Half oktober verruilden de minoren ‘PR Creating Stories’ en ‘#Get Connected’ Rotterdam weer een weekje voor Londen. Om inspiratie op te doen en trends te spotten.  “Een week in the Old Smoke” volgens Presley & Reed, een van de deelnemende pr-teams.  De opdracht?  What’s new in the old big city! Bij Tom, Thijs en Daan lag de focus – hoe kan het ook anders – op storytelling. De offline ervaringen met Doug en Tate brachten hen tot een nieuw online inzicht. Ze tekenden de trend op in hun eigen courant!

En ja, ehhh, vergeet de whisky niet. Zo’n trip naar London heeft veel leuke ‘bijwerkingen’.

Presley & Reed

Reacties

Marcel Verbakel
Mooi verhaal en fan funding zou wel eens een nieuwe begrip/strategie kunnen worden!
4 weken geleden geplaatst

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.