Social distancing in 99 woorden

99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een inspirerend artikel of een belangrijke gebeurtenis toe le lichten. Dit keer gaat het over de rol die merken kunnen spelen als het om social distancing, oftewel #stopthespread.

Begin april doet de Verenigde Naties een beroep op de creatieve industrie. Of de sector content wil maken om gezondheidsboodschappen, zoals social distancing, bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. En ja hoor, volop merken zien we hun steentje bijdragen in de strijd tegen corona. Maar hoe haak je nu creatief in op dit thema, zeker als het om social media gaat? Komala Mazerant, docent, onderzoeker en expert als het om inhakers gaat, bespreekt in dit artikel de drie elementen die van wezenlijk belang zijn om creatieve inhakers te maken.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Door: Agaath Flikweert

docent x plaatjesmaker
#communicatiejuf #hogeschoolrotterdam #verhalengek #metpassievoorfotografie #voetbalmoeder #enthousiast #luistertgraag #opzoeknaarverbinding #livingin076 #butlovesRotterdam