De podcast in 99 woorden

99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een (technologische) innovatie toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud.

De podcast is terug van weggeweest. Hot, hip and happening. Voor de communicatieprofessional een middel om goed over na te denken. De podcast is goedkoop, uitermate geschikt om kennis te delen, kent vele gebruiksmomenten en met een fijne luisterstem kan je behoorlijk wat persoonlijkheid aan je verhaal toevoegen. Die comeback is dus zo gek nog niet. Binnen een contentstrategie vinden we ‘m steeds vaker terug. Zo verraste het PR-bureau COOPR ons onlangs met een eigen podcast: Connect. Connect gaat over Communicatie, Public Relations en Content Marketing. Het format is simpel: het gaat om het gesprek. Ons advies: Connect!

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.