Inhaken in 99 woorden

99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een (technologische) innovatie toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud. 

Hoe verbeter je de effectiviteit van content op social media? De Hogeschool Rotterdam en de Hogeschool Utrecht gingen met deze vraag aan de slag. In nauwe samenwerking met de beroepspraktijk ontstond het onderzoeksproject “The Netwerk is the message”.

Eén van de aandachtspunten binnen het project: de effectiviteit van inhakers. Merken als HEMA en Heineken werken er vaak mee. Maar hoe weet je op welk moment je het beste kan inhaken? Daar wilden de communicatieprofs wel handvatten voor! Die kregen ze. In de vorm van het Momenten Model. Vier verschillende momenten waarop je met inhakers succes kan boeken. Wij zijn enthousiast. Jij ook?

 

 

 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.