99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een (technologische) innovatie of inspirerend artikel toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud.
Door Renée van Vliet
Eerder schreven we over manieren om de effectiviteit van social content te verbeteren met inhakers. In een recent verschenen artikel op MarketingFacts geeft hoofddocent Komala Mazerant aan hoe belangrijk het is om emotie in je boodschap te verwerken. Oftewel: inhaken is een, emotie is twee!
Emotionele content scoort. Wel met een belangrijke voorwaarde: leg altijd een verband met het merk. Je boodschap mag namelijk niet inwisselbaar zijn, zodat het door ieder willekeurig ander bedrijf kan worden overgenomen. Emotionele waarde + goede boodschap + merk = goede content! Interessant inzicht, toch?
Meer weten? Klik even door voor het gehele artikel.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.