99 woorden. Yep, dat is slechts een alinea. In deze rubriek dagen wij communicatieprofessionals uit om in exact 99 woorden de kern van een (technologische) innovatie toe te lichten. Het liefst met een eigen visie erbij. De kracht zit ‘m immers in de eenvoud.
Nick Kiran is alumnus opleiding Communicatie, start in 2017 aan een master in Communicatie- en Informatiewetenschappen. Digitale nomaad, host een podcast over innovatie, creatief & (digitale) communicatie consultant @ HollandSpoor.
Wist je dat Facebook je organische bereik in de afgelopen jaren heeft verminderd van 100% in het begin (toen het nog echt SOCIAL media was) naar zo’n 2% voor de gemiddelde post? Waarschijnlijk wist je dit niet en denk je nu ‘ik moet meer content delen met mijn organisatie’. Dat kan, maar die content bereikt niet zo veel mensen meer. En het is logisch: want als jij minder bereik hebt met een normale FB-post is de kans dat jij een advertentie bij Facebook afneemt direct een stuk hoger. Dus: targeten, targeten, targeten.
Meer weten over dit onderwerp? Lees hier.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.