Kom naar de open dag op 28 maart!

Want goede content, wat is dat nu eigenlijk? Content die je aangrijpt, zoals een indringende post van WNF op Instagram? Content die je aan het lachen maakt, zoals een weirde challenge op TikTok? Of content die uitnodigt tot reageren? Elke dag werken merken keihard aan het creëren van goede, waardevolle content voor hun social mediakanalen. Inhaken lijkt een kansrijke formule om mee te liften op de aandacht van een gebeurtenis die in de publieke belangstelling staat, zoals Valentijnsdag.

Als opleiding houden we de actualiteiten scherp in de gaten en kijken we naar merken en organisaties die het inhaken uitstekend in de smiezen hebben. Of juist niet. Gewoon, om ervan te leren. Ook doen we zelf onderzoek naar het fenomeen. Zo publiceerde docente Komala Mazerant onlangs een ebook over Inhaken, waarin zij merken inspireert aan te haken op een actualiteit. Superinteressant! En het mooie is, de komende week deelt zij haar Inhaaktips op de Stories van @smartconnecting met jou!

Is dat niet genoeg en wil je nóg meer weten? Kom dan naar de Open Dag van de opleiding Communicatie op zaterdag 28 maart en volg de exclusieve workshop Inhaken! 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.