Edutopper – Adviesbureau Cik voor Indaver

Hoe leuk is dat? Kom je voor de kick-off van een nieuwe opdracht van de minor ‘verandermanagement & interne communicatie’ bij de opdrachtgever en zie je daar bij de receptie werk van onze studenten van vorig studiejaar!

Door: Nathalie Keurentjes

‘Hey harde werker’
Indaver, een duurzaam afvalverwerkings- en grondstoffenbedrijf liet vorig jaar studenten van de minor onderzoeken hoe zij de betrokkenheid van medewerkers van de verschillende locaties kon vergoten. De organisatie zat middenin een groot veranderingsproces naar een meer ‘wendbare’ organisatie. Een vraagstuk dat goed aansloot op de stof van de minor. Dat de studenten hun onderzoek en vooral hun adviezen niet voor niets hebben gedaan, bleek dus afgelopen donderdag. Femke Mackenzie, marketing & communicatiemanager van Indaver vertelde ook aan de nieuwe lichting studenten dat er daadwerkelijk afgelopen jaar concepten en middelen zijn ingevoerd naar aanleiding van de adviezen van onze studenten.  Studenten van adviesbureau Cik bedachten een intern concept ‘hey harde werker’ en deze communicatiecampagne is dus bij alle vestigingen in Nederland geïmplementeerd. Dat geeft een bijzonder trots gevoel!

Inzet van een ambassadeursnetwerk
De studenten gaan dit jaar aan de slag met een heel ander vraagstuk voor Indaver. Het bedrijf bevindt zich in een zeer competitieve markt en de omgeving is ook volop in verandering. Dat maakt dat arbeidsmarktcommunicatie een hogere prioriteit krijgt. Studenten van de minor ‘verandermanagement & interne communicatie’ gaan kijken hoe Indaver een sterk ambassadeursnetwerk onder medewerkers kan inzetten. Het doel is om medewerkers met passie voor het bedrijf én hun werk te mobiliseren en te activeren. De lat ligt hoog, maar voor studenten is het zeker een stimulans nu ze weten dat hun werk serieus genomen wordt!

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.