Employee advocacy in 99 woorden

99 WOORDEN. YEP, DAT IS SLECHTS EEN ALINEA. IN DEZE RUBRIEK DAGEN WIJ COMMUNICATIEPROFESSIONALS UIT OM IN EXACT 99 WOORDEN DE KERN VAN EEN (TECHNOLOGISCHE) INNOVATIE, EEN INSPIREREND ARTIKEL OF EEN BELANGRIJKE GEBEURTENIS TOE TE LICHTEN. DIT KEER BESPREEKT JAYCEE KLOP HET BELANG VAN INTERNE INFLUENCERS.  

Door: Jaycee Klop

Voordat ik startte met de opleiding Communicatie, studeerde ik grafische vormgeving.  Ik liep stage bij Studio 010, waaronder ook een conceptstore viel, ‘Instore Conceptstore’ genaamd.Wat ik me nog goed kan herinneren, is hoe ongelooflijk enthousiast het winkelpersoneel van de conceptstore content voor hun eigen socials maakte. En effectief dat dat was. Zo heeft het Insta-account van de conceptstore nu al meer dan 10.000 volgers.

Kortgeleden las ik een artikel over interne influencers op Frankwatching en moest toen gelijk denken aan mijn stage. Employee advocacy gaat het volgens de schrijvers van dit artikel helemaal worden. Waarom? Klik even door!


Heb jij een interessante innovatie waar je blij van wordt en vind je het tof je visie daarover te delen? Schrijf dan ook een ‘in 99 woorden’ en mail die naar info@smartconnecting.nl.

 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.